Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dom nad rozlewiskiem" w TVP 1 najlepszym serialowym debiutem jesieni

Z wyemitowanych dotychczas seriali, które zadebiutowały w jesiennych ramówkach telewizyjnych, największą widownię gromadzi "Dom nad rozlewiskiem" TVP 1 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

”Dom nad rozlewiskiem” gromadzi średnio 4,6 mln widzów. Serial ogląda 26,9 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory. Jedynka nadaje go w niedziele o 20.15 (dotychczas ukazały się dwa odcinki). Drugi pod względem widowni i udziału w rynku jest inny serial tej samej anteny – ”Przystań”, nadawany w środy o 20.25. Po czterech odcinkach przyciąga średnio 3,6 mln widzów, tj. 23,2 proc. oglądających wtedy telewizję. Oba seriale z odcinka na odcinek tracą jednak widownię. Trzeci z debiutujących seriali, ”Naznaczony” w TVN, ma średnio 2,3 mln widzów, przy 17,8 proc. udziału w rynku. Jest emitowany w środy o 21.30 (nadano już sześć odcinków). Najmniejszą widownię gromadzi serial ”Skorumpowani” w Polsacie – po czterech odcinkach średnio 980 tys. osób. Polsat nadaje go w piątki o 22.15, po dwa odcinki. Te, które ukazują się jako pierwsze, mają średnio 1,3 mln widzów; a odcinki nadawane po północy – 670 tys. Serial wybiera średnio 12,6 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory. Nowe seriale nie przebiły jednak znanych produkcji. W rankingu seriali emitowanych od początku września do połowy października pierwsze miejsce zajął ”Ojciec Mateusz” – odcinek nadany w niedzielę 11 października zgromadził w Jedynce 5,2 mln widzów (39,1 proc. udziału w rynku). Jeszcze większą widownię przyciągały telenowele: ”M jak miłość” w poniedziałek 5 października oglądało 8,3 mln osób – ponad połowa oglądających telewizję.

(RUT, 19.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.