Beata Łapińska dyrektorem reklamy i marketingu Te-Jot, Marlena Długosz jej zastępczynią
Beata Łapińska objęła stanowisko dyrektora działu reklamy i marketingu wydawnictwa Te-Jot. Jej zastępczynią została Marlena Długosz, która będzie jednocześnie product managerem tytułów "Weranda" i "Weranda Country".
Łapińska na stanowisku dyrektora działu reklamy i marketingu zastąpiła Jolantę Otrębską, która rozstała się z wydawnictwem. Łapińska od kilku lat współpracowała z wydawnictwem Te-Jot. Poprzednio pełniła obowiązki dyrektora ds. sprzedaży reklam w Agencji ES-A. Marlena Długosz pracuje w dziale reklamy wydawnictwa Te-Jot od kilku lat. Dział reklamy wydawnictwa jest obecnie w trakcie reorganizacji. – W związku z rosnącą sprzedażą naszych pism zaszła potrzeba przeorganizowania działu reklamy i marketingu, poszerzenia jego działania i przyjęcia nowych osób, co właśnie ma miejsce – tłumaczy Teresa Jaskierny, prezes Te-Jot. W portfolio TE-Jot znajduje się też m.in. miesięcznik ”Wróżka”.
(AW, 16.10.2009)
