Multikino wprowadza pakiety reklamowe
05.10.2009, 08:22
Sieć reklamy kinowej Multikino oferuje pakiety reklamowe o nazwie MultiPaki. Firma będzie rozwijać oferty specjalne, dlatego wydzielono dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu.
MultiPaki podzielono według czasu trwania kampanii: od dwutygodniowych do rocznych. Każdy obejmuje wszelkie możliwe do przeprowadzenia w kinie akcje promocyjne. Kosztują od 75 tys. do 1 mln zł. Na przykład MultiPak250 zakłada, że akcja prowadzona będzie przez siedem tygodni we wszystkich kinach sieci Multikino i SilverScreen. Składają się na nią: emisja reklam w blokach specjalnych, na głównej stronie internetowej Multikina, wysyłka newslettera, ekspozycja w barach kinowych, obecność reklamowa przy projektach specjalnych (np. ”Kino na obcasach”, ”MultiBaby kino”). Dodatkowo oferowana jest organizacja zamkniętego seansu filmowego dla 100 osób, 500 kuponów na dowolne filmy i organizacja trzygodzinnej konferencji dla 300 osób. W biurze reklamy i marketingu sieci Multikino powstał dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu, który ma wspierać pracę całego biura reklamy poprzez opracowywanie ofert specjalnych i promocji sprzedaży. Odpowiada też za przygotowanie we współpracy z działem marketingu ofert szytych na miarę. Nowym działem kieruje Joanna Zmysłowska, dotychczasowa p.o. dyrektor biura reklamy. Jej zastępcą został Artur Chmielewski, który do tej pory odpowiadał za bieżącą obsługę klientów. Multikino stara się nie tylko o budżety ogólnopolskie, ale też lokalne. Teraz każde z 21 kin działających pod szyldem Multikino ma lokalnego sprzedawcę.(DOK, 05.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
