Program lojalnościowy dla prenumeratorów "NG" i "Travelera"
02.10.2009, 08:43

W numerze październikowym miesięcznika "National Geographic Polska" (G+J Polska) wydawca rozpoczął program lojalnościowy "Klub Prenumeratora National Geographic Polska".
Program jest adresowany do prenumeratorów polskiej edycji magazynu ”NG” oraz ”Traveler”. W serwisie National-geographic.pl dla członków klubu przeznaczono sekcję, w której publikowane przez nich zdjęcia mają oceniać profesjonalni fotografowie. Jednym z elementów programu jest karta rabatowa, uprawniająca do zniżkowych zakupów produktów lub usługi w placówkach partnerów programu. Wśród nich znalazły się firmy: Akademia Nurkowania Batysfera, Autotraper, Berghaus, Camp Rent, Epson, Kodak Express, Rossignol, Travelplanet, Unity Line, Vision Express. Numer październikowy ”NG” jest wydaniem jubileuszowym z okazji 10-lecia ukazywania się tytułu na polskim rynku. Jego sprzedaż wspiera kampania reklamowa, która potrwa do końca października. Obejmie prasę (”Wprost”, ”Zwierciadło”, ”Foto”, ”Fotografia Cyfrowa”), radio (Radio Zet), Internet (Gazeta.pl, Wirtualna Polska). Kreacja oraz media zostały zaplanowane przez dział marketingu ”National Geographic Polska”. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”NG” od stycznia do czerwca br. wyniosło 54 199 egz. (dane ZKDP).(AW, 02.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
