Egmont poszerza portfolio o miesięcznik "Supercyfry"
02.10.2009, 08:39
"Supercyfry" to nowy miesięcznik w portfolio Egmont Polska skierowany do dzieci w wieku 3-6 lat.
Bohaterami występującymi na łamach pisma jest dziesięć cyfr, z których każda ma inny kolor i inne możliwości. W magazynie są m.in. proste działania matematyczne, ćwiczenia pisania cyfr, rysowania figur i kształtów, puzzle. Oprócz stron z zadaniami w każdym numerze pojawią się piosenki i opowiadania, których bohaterami są cyfry, a także rubryka dla rodziców z pomysłami, jak można bawić się z dziećmi i jednocześnie rozwijać ich umiejętności matematyczne. Co miesiąc w piśmie ogłaszany będzie nowy konkurs z nagrodami. Do każdego numeru wydawca dołącza zabawkę. Pismo liczy 24 strony (w formacie 215 x 290 mm). Ukazało się w nakładzie 50 tys. egz. z ceną 5,99 zł. Magazyn wydawany jest na licencji Open Mind Productions Ltd. Jego treść odwołuje się do serialu animowanego ”Numberjacks”, emitowanego w kanale CBeebies. Redaktor prowadzącą jest Joanna Malinowska. Debiut nowego tytułu wspiera kampania telewizyjna (TVP, TVN, Jetix, MiniMini, TVN Style). Za kreację odpowiada agencja DSK, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG.(AW, 02.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter