Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W nowej kampanii 36.6 TurboDymoMan zawstydza bobra

W telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii, której bohaterem jest TurboDymoMan wymyślony do promocji marki telefonii prepaid 36.6 (Polkomtel SA).

W poprzednich spotach TurboDymoMan zawstydzał kurę, wydziobując 50 ziaren więcej niż ona, oraz Basię, która spoglądała na 10 piętro, a on spojrzał na 15. W nowej reklamówce zawstydzi plującego bobra, postać również znaną z wcześniejszej reklamy marki 36.6. Bóbr znał 1000 bitów, a TurboDymoMan zna 1500. Nowy i poprzednie spoty promują ofertę 50 proc. więcej do każdego doładowania konta. Kampanię wymyślił zespół agencji reklamowej Team One. Emisję zaplanował i kupił Universal McCann.

(MŁ, 01.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.