Spacer po linie w Warszawie to element kampanii wprowadzającej piwo Grolsch
29.09.2009, 10:54

Większość mediów dała się wczoraj nabrać na prowokację Kompanii Piwowarskiej SA. Zrobiły szum wokół spaceru po linie w Warszawie nieświadome, że to element kampanii wprowadzającej piwo Grolsch.
Jan Gałek spacerował wczoraj po linie umieszczonej na wysokości 15 metrów między domami towarowymi Sawa i Junior przy ul. Marszałkowskiej. To wydarzenie relacjonowały wczoraj warszawskie i ogólnopolskie media, m.in. Gazeta.pl, Onet.pl i wieczorne ”Fakty” TVN. Pokazywały przy okazji baner z napisem ”Idziesz własną drogą? Co Cię powstrzymuje?”. Jak wynika z naszych informacji, wydarzenie to było elementem kampanii wprowadzającej na polski rynek holenderskie piwo Grolsch. Marka od sierpnia jest w portfolio Kompanii Piwowarskiej. Reklama teaserowa Grolscha przebiega także na muralach (w Warszawie, np. przy skrzyżowaniu ul. Brackiej i Nowego Światu). Znak - dwie splecione zielone litery ”G” - jest wyświetlany również na ścianach budynków w kilku miastach w Polsce. Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w KP, nie chciał wczoraj potwierdzić, że wspomniane działania mają związek z Grolschem. Powiedział, że informacji na temat działań wprowadzających Grolscha na polski rynek udzieli dopiero 2 października. Wiadomo jedynie, że dla marki Grolsch pracują m.in. agencje reklamowe DDB Warszawa (adaptuje reklamy przygotowane przez londyńską agencję The Bank), agencja interaktywna Netizens i PR Hill & Knowlton oraz dom mediowy Starcom. Jak ustaliliśmy, w ramach działań w sieci utworzono też stronę The-mark.org.pl i profil na Facebooku. W portalach jest emitowany film, którego bohaterem jest jadący samochodem mężczyzna. We wszystkich tych działaniach również pojawia się symbol dwóch ”G”.(MŁ, 29.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
