Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kot jako Kaszpirowski w nowej kampanii Netii

Netia SA wprowadziła nową ofertę "Hipnotyzująca promocja", o której od czwartku będą informować reklamy z udziałem Tomasza Kota w roli hipnotyzera Anatolija Kaszpirowskiego.

W ramach oferty nowi i przedłużający umowy klienci przez pierwsze pół roku otrzymają Internet za 1 zł miesięcznie, a pakiet Internet plus telefon – za 2 zł. ”Hipnotyzująca promocja” potrwa do 30 listopada. Jest już wspierana reklamami prasowymi i materiałami BTL, ale bez wizerunku aktora. Reklamy z Tomaszem Kotem w roli hipnotyzera pojawią się od początku października (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe) w głównych kanałach telewizyjnych. Na listopad przygotowywane są kolejne spoty – aktor wcieli się w zahipnotyzowaną kobietę i kucharza. Ponadto działania do końca listopada prowadzone będą w Internecie (kampania banerowa na szerokozasięgowych portalach oraz materiały do pobrania – wygaszacz ekranu i program do tworzenia filmów z hipnotyzerem). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.

(MŁ, 29.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.