Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwójne Sru w kampanii Heyah

Zaczyna się kampania reklamowa Podwójnego Doładowania w Heyah.

Spot ”Bonus Lesson”, którego bohaterami są kot Rysiek i pies Łinston, będzie emitowany w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), począwszy od października (dziś można go znaleźć na YouTube.com). Promuje on ofertę Podwójne Doładowanie, z której można korzystać do 12 października br. Propozycja skierowana jest zarówno do użytkowników Heyah, jak i abonentów Heyah Mix. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencją reklamową G7 i domem mediowym Starcom.

(MŁ, 28.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.