Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Opus B zdobyła budżet Milko

Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na przygotowanie kampanii wizerunkowej marki Milko (SM Mlekpol).

W przetargu brały udział trzy agencje. Ewa Gromadzka, dyrektor marketingu Mlekpolu, nie zdradza nazw dwóch pozostałych. Zwycięska Opus B pracowała już wcześniej dla Milko. Kampanię pod względem mediowym, także po rozstrzygniętym przetargu, obsłuży dom mediowy Mediaedge:cia.

(MAZ, 24.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.