GE Money Bank promuje kredyt hipoteczny w trzech wariantach

fot. gemoneybank.pl
Pod hasłem ”Tanie kredyty hipoteczne. Na Twoją miarę” GE Money Bank SA rozpoczął kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych.
Klient ma możliwość wyboru jednego z trzech kredytów hipotecznych (prosty, wygodny i lekki), będących wariantami połączenia niskiego oprocentowania i niskich opłat wstępnych. Decyzja kredytowa jest podejmowana w ciągu 48 godzin. Dodatkowo GE Money Bank oferuje m.in. pokrycie kosztów związanych z ubezpieczeniem nieruchomości w pierwszym roku spłaty kredytu w towarzystwach ubezpieczeniowych współpracujących z bankiem. Kampania reklamowa nowej oferty GE Money Banku prowadzona będzie do połowy października. Wykorzystane w niej zostaną: telewizja (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem i TVN 24), prasa (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita” i wybrane tytuły prasy lokalnej), Internet (Wirtualna Polska, Onet.pl. Interia.pl, bankier.pl, money.pl) oraz outdoor (billboardy i reklamy na środkach komunikacji miejskiej). Kampania została przygotowana przez agencję OgilvyOne, a za wybór i zakup mediów odpowiadał Media Direction OMD.(WK, 19.09.2005)
