DomBank promuje ”Kredyt na gębę”
16.09.2005, 13:33

”Kredyt na gębę” – pod takim hasłem ruszyła wczoraj kampania reklamowa nowego kredytu hipotecznego oferowanego przez łódzki DomBank (oddział Getin Bank SA). Kreację kampanii przygotowała agencja DougFaberFamily.
Nowością tej oferty jest fakt, że promowany ”Kredyt na gębę” udzielany będzie bez zaświadczeń o dochodach i ich źródłach. Jest on wzorowany na popularnych w krajach anglosaskich produktach finansowych typu no-docs mortgage. Skierowany jest do tych klientów, którzy z różnych powodów, starając się o kredyt określonej wysokości, nie mogą udokumentować tzw. zdolności kredytowej na wymaganym przez banki poziomie. Zabezpieczenie tego kredytu stanowią hipoteka i pisemne zobowiązanie kredytobiorcy do spłaty długu. Kampania potrwa do 10 listopada. Wykorzystano w niej outdoor (w sumie ok. 500 nośników 6 x 3, 12 x 3 i 12 x 4 m zlokalizowanych w 20 miastach, w których DomBank ma swoje biura kredytów hipotecznych), Internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, money.pl, bankier.pl, expander.pl, parkiet.com.pl) oraz materiały BTL w placówkach banku. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.(WK, 16.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
