Disney rozpoczął kampanię kanału Disney XD

Ruszyła zintegrowana kampania wprowadzająca kanał Disney XD. Jej celem jest zaprezentowanie i zbudowanie świadomości marki oraz jej produkcji telewizyjnych.
Kanał kierowany głównie do chłopców (6-14 lat) zostanie uruchomiony 19 września. Część telewizyjną kampanii zaplanowano między 7 a 27 września w: TVP, TVN-ie, Boomerangu, Cartoon Network oraz 4fun.tv. Natomiast w 53 kinach, w 30 miastach spoty będą wyświetlane przed filmami: ”Załoga G”, ”Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów” oraz ”Harry Potter i Książę Półkrwi”. W hallach kin zostaną umieszczone standy z wyciętymi sylwetkami postaci z seriali Disney XD. Reklamy drukowane ukażą się we wrześniu w tytułach dziecięcych, sportowych oraz branżowych (”Power Rangers”, ”Spider Man”, ”Hot Wheels”, ”Star Wars”, ”Bravo Sport”, ”Bravo”, ”Telekabel”, ”Media & Marketing Polska”, magazyn abonentów Cyfry Plus). W ramach działań outdoorowych obrandowano 55 autobusów, które przez cztery tygodnie będą jeździły w ośmiu największych miastach Polski. Natomiast pod adresem Disneyxdcenter.pl uruchomiono specjalny serwis internetowy informujący o kanale. Serwis będzie promowany przez kampanię kontekstową AdWords. Równocześnie ze startem kanału zostanie uruchomiona także oficjalna strona Disneyxd.pl. Ponadto w Gadu-Gadu pojawi się obrandowany licznik, który będzie odmierzał czas pozostały do startu nowego kanału.(MŁ, 07.09.2009)
