Agata Dyląg odchodzi z Eurozetu
07.09.2009, 00:00
Po 16 latach pracy z Eurozetu odchodzi Agata Dyląg, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.
Na stanowisku pozostanie do czasu znalezienia jej następcy. - Doszłam do wniosku, że czas na zmiany – mówi Dyląg. Nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. Z Radiem Zet związana była od 16 lat. Najpierw jako specjalista ds. promocji, a od 2000 roku jako dyrektor promocji Eurozet. Odpowiadała m.in. za realizację wszystkich kampanii reklamowych i imprez Radia Zet, rebranding Radiostacji, wprowadzenie promocyjne marki Chilli Zet, a także promocję innych stacji należących do Grupy Eurozet (Planeta FM, Antyradio, Radio Plus). Część jej obowiązków przejęła Sylwia Sobiesiak, która została dyrektorem promocji marek regionalnych w koncernie Eurozet.(KRZ, 07.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
