Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Dyląg odchodzi z Eurozetu

Po 16 latach pracy z Eurozetu odchodzi Agata Dyląg, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.

Na stanowisku pozostanie do czasu znalezienia jej następcy. - Doszłam do wniosku, że czas na zmiany – mówi Dyląg. Nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. Z Radiem Zet związana była od 16 lat. Najpierw jako specjalista ds. promocji, a od 2000 roku jako dyrektor promocji Eurozet. Odpowiadała m.in. za realizację wszystkich kampanii reklamowych i imprez Radia Zet, rebranding Radiostacji, wprowadzenie promocyjne marki Chilli Zet, a także promocję innych stacji należących do Grupy Eurozet (Planeta FM, Antyradio, Radio Plus). Część jej obowiązków przejęła Sylwia Sobiesiak, która została dyrektorem promocji marek regionalnych w koncernie Eurozet.

(KRZ, 07.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.