GM Polska promuje nowego Opla Zafirę
16.09.2005, 09:27

Do 2 października potrwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek nowego Opla Zafirę (General Motors Polska).
Kampania ATL pod hasłem ”Nowa Zafira wylądowała” prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN 24), dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”), a także w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, komunikator O2). Potrwa ona do 2 października. Wsparciem dla kampanii w mediach są działania skierowane bezpośrednio do potencjalnych nabywców nowej Zafiry w wybranych regionach kraju. Na parkingach centrów handlowych, w miejscach chętnie odwiedzanych przez rodziny oraz w biurowcach rozprowadzane są materiały reklamowe zapraszających na dni otwarte w salonach Opla (16-18 września). W dużych biurowcach największych miast zorganizowano ekspozycje materiału reklamowego, a zaproszenia rozdawane są przez hostessy w strojach spadochroniarzy, nawiązujących do kreacji w spocie telewizyjnym i materiałach drukowanych. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa McCann Erickson, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Universal McCann.(WK, 16.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
