Bosman podkreśla więzi z Pogonią Szczecin
Marka Bosman (Carlsberg Polska) w ramach współpracy z klubem Pogoń Szczecin wprowadziła limitowane opakowanie piwa w barwach klubu: granatowo-bordowe.
Zmiana opakowania wiąże się z ruszającą 11 września promocją Bosmana pt. ”Jedno serce. Jeden klub. Jeden Bosman”. W jej ramach można wygrać 10 tys. biletów na mecze piłkarskie Pogoni Szczecin i 40 tys. breloków w kształcie koszulki piłkarskiej. Wystarczy pod kapslem i kluczykiem z puszki znaleźć odpowiedni napis ”Bilet na mecz” lub ”Brelok”. Promocja, która potrwa do 11 listopada, ma podkreślić więzi łączące markę piwa z klubem Pogoń Szczecin. Od pięciu lat Bosman jest sponsorem głównym klubu. Działania promocyjne będą prowadzone na terenie Szczecina i powiatów zachodniopomorskich. Promocja komunikowana będzie za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży. Stworzyła je agencja reklamowa Red8 Communications Group. Limitowane opakowanie stworzyło Studio DN Design Group.(MAZ, 02.09.2009)
