Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl rozszerza ofertę targetowania behawioralnego

23 profile predefiniowane obejmuje nowa oferta targetowania behawioralnego przygotowana przez biuro reklamy Onet.pl. Do końca września będzie ona wspierana promocją.

Wśród nowych profili znajdują się propozycje ogólne, np. ”Młodzież”, ale również bardziej precyzyjne i złożone, zawierające procentowo określoną częstotliwość wizyt użytkowników na stronach o danej tematyce czy też konkretne hasła wpisywane do wyszukiwarki portalu. Zamówienia na targetowanie behawioralne reklam złożone do końca września br. będą objęte promocją, w której klienci w cenie billboardu otrzymają emisję double billboardu. Oznacza to 33 proc. rabatu w stosunku do cennika.

(KRZ, 26.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.