Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Urbańska promuje Pantene na wideoblogu

Procter & Gamble wykorzystuje w najnowszej kampanii Pantene wideoblog o pielęgnacji włosów. Ambasadorką akcji została Natasza Urbańska.

Jest to jedna z pierwszych w Polsce kampania środków do pielęgnacji włosów wykorzystująca wizerunek celebryty za pomocą wideobloga. Serwis skierowany jest do kobiet w wieku 20-49 lat, mieszkanek średnich i dużych miast. Celem działań jest budowanie świadomości marki i zachęcenie do udziału w konkursie ”Mocniejsze włosy w 10 dni”. Za koncepcję serwisu i jego wdrożenie odpowiada agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska).

(DOK, 26.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.