Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z marketingu Ambry do Liberty Direct

Marcin Andrzejczyk został brand managerem w firmie ubezpieczeniowej Liberty Direct. Odpowiada za współtworzenie i wdrażanie strategii marki, tworzenie kampanii reklamowych i zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją marketingową.

Do tej pory Andrzejczyk był zastępcą dyrektora ds. marketingu w firmie Ambra, gdzie kierował pracami zespołu menedżerów odpowiedzialnych za poszczególne marki i trade marketing. Opracowywał i nadzorował realizację strategii marketingowej dla całego portfela marek spółki, m.in. Dorato, Cin & Cin i Fresco. Wcześniej pracował też w firmach: Hakle-Kimberly i Carlsberg Polska.

(25.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.