Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania promująca ofertę ”50 proc. ekstra” sieci 36.6

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci komórkowej 36.6 (Polkomtel SA), która promuje ofertę ”50 proc. ekstra” (każde doładowanie premiowane jest dodatkowymi środkami).

Bohaterem kampanii jest TurboDymoMan, fikcyjny superbohater. Kreację przygotowała agencja Team One, media kupił Universal McCann. Kampania obecna jest w telewizji, Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i materiałach BTL.

(KRZ, 19.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.