Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

30 mln zł ma kosztować kampania mięsa wieprzowego - trwa przetarg

Konsorcjum Związku Polskie Mięso oraz Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus szuka agencji reklamowej.

Zadaniem agencji ma być kreacja i realizacja trzyletniej kampanii, której wartość oszacowano na 30 mln zł. Jej cel to wzrost spożycia mięsa wieprzowego i poinformowanie konsumentów o oznaczeniach stosowanych przy określaniu jego jakości.

(DOK, 07.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.