Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet PR Żywiec Zdrój trafił do agencji Garden of Words

Agencja Garden of Words zdobyła budżet PR firmy Żywiec Zdrój SA. Agencja ma prowadzić biuro prasowe, odpowiadać za PR korporacyjny, w tym media relations i komunikację zewnętrzną, oraz PR produktowy.

Do zadań Garden of Words należy opracowanie i realizacja dwóch kampanii PR, w tym edukacyjnej pod hasłem ”Mamo, tato, wolę wodę”. Dotychczas Garden of Words prowadziła dla Żywiec Zdrój SA akcję ”Szlak zdrowia” i projekt CRM ”Moje silne drzewo”.

(DOK, 07.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.