Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Karski oprócz marketingu odpowiada za sprzedaż w Liberty Direct

Rafał Karski z początkiem sierpnia został dyrektorem sprzedaży i marketingu w Liberty Direct.

W strukturach tej firmy ubezpieczeniowej nie było dotąd dyrektora sprzedaży – przypisane mu obowiązki wchodziły w zakres obowiązków dyrektora ds. operacyjnych. Robert Sokołowski, który dotychczas nim był, odszedł z firmy. Karski był do tej pory dyrektorem marketingu. W ramach nowych obowiązków będzie opracowywał i realizował strategię, której celem jest umocnienie pozycji Liberty Direct na rynku.

(MŁ, 04.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.