Papajastudio autorem nowego wizerunku Ełku
27.07.2009, 08:41
Studio brandingowe Papajastudio przygotowuje system identyfikacji wizualnej miasta i kreację kampanii outdoorowej na zlecenie Urzędu Miasta Ełku.
Powstał już logotyp Ełku. Tworzą go: sylwetka ptaka, która w zamierzeniu autorów ma symbolizować miejsce o nieskażonej przyrodzie i przyjaznej atmosferze, nazwa miasta i hasło ”Tu wracam”. Logotyp pojawił się m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej. Motywem przewodnim kampanii outdoorowej jest mapa satelitarna ze współrzędnymi geograficznymi określającymi położenie Ełku. Przygotowano jej dwie wersje. Jedna przedstawia zarys postaci wioślarza i ma na celu promocję aktywnego wypoczynku, w tym m.in. sportów wodnych. Druga - zarys artysty z mikrofonem, który promować ma kulturalne atrakcje miasta, m.in. Mazurskie Lato Muzyczne - Ełk 2009. Nośniki zamówiono w północno-wschodniej Polsce.(DOK, 27.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
