Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papajastudio autorem nowego wizerunku Ełku

Studio brandingowe Papajastudio przygotowuje system identyfikacji wizualnej miasta i kreację kampanii outdoorowej na zlecenie Urzędu Miasta Ełku.

Powstał już logotyp Ełku. Tworzą go: sylwetka ptaka, która w zamierzeniu autorów ma symbolizować miejsce o nieskażonej przyrodzie i przyjaznej atmosferze, nazwa miasta i hasło ”Tu wracam”. Logotyp pojawił się m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej. Motywem przewodnim kampanii outdoorowej jest mapa satelitarna ze współrzędnymi geograficznymi określającymi położenie Ełku. Przygotowano jej dwie wersje. Jedna przedstawia zarys postaci wioślarza i ma na celu promocję aktywnego wypoczynku, w tym m.in. sportów wodnych. Druga - zarys artysty z mikrofonem, który promować ma kulturalne atrakcje miasta, m.in. Mazurskie Lato Muzyczne - Ełk 2009. Nośniki zamówiono w północno-wschodniej Polsce.

(DOK, 27.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.