Bonnier kupił firmę Informedia Polska

Bonnier Business Polska, wydawca dziennika "Puls Biznesu", kupił 100 proc. udziałów w spółce Informedia Polska, zajmującej się organizacją kongresów, konferencji i warsztatów skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.
Dyrektorem zarządzającym przejętej spółki pozostanie Mariusz Mazurek. – Obie firmy mają silne marki i wspólne grupy odbiorców. Dzięki połączeniu wzmocnimy siłę naszych brandów, a korzystając z doświadczenia Informedia, która potrafi znaleźć dobrą grupę docelową i zorganizować dla niej konferencję lub szkolenie, będziemy mogli generować dodatkowe przychody. Ten biznes przynosi dobre pieniądze – tłumaczy powody przejęcia Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska. Nie ujawnia kwoty transakcji ani wysokości przychodów, jakie chce wygenerować dzięki synergii.(AW, 27.07.2009)
