Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania Łodzi jako miasta kultury

Agencja marketingu zintegrowanego BTL Point Group przygotowała kampanię promującą Łódź jako ośrodek kultury i kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Kampania ”Łódź wytycza twórcze szlaki” reklamuje najciekawsze wydarzenia kulturalne Łodzi, m.in.: Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, Explorer Festival, XX Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier, Pepsi Vena Music Festiwal i Łódź Design. Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju, na infoscreenach w warszawskim metrze i w prasie.

(DOK, 21.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.