Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Malajkat użyczył głosu do kampanii ”Mała ilość wody jest torturą”

Do połowy sierpnia potrwa kampania pt. ”Mała ilość wody jest torturą”, przygotowana przez grupę komunikacyjną FireFly na zlecenie Polskiej Akcji Humanitarnej.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem braku dostępu do wody pitnej w wielu krajach. 884 mln ludzi nie ma dostępu do wody pitnej, a każdego dnia 6 tys. dzieci umiera z powodu chorób związanych z jej brakiem. FireFly Group przygotowała reklamę telewizyjną, radiową, prasową, internetową, projekt naklejki na butelki i reklamę zewnętrzną. Idea kampanii nawiązuje do chińskiej tortury - kropla spadająca w krótkich odstępach czasu na głowę torturowanego powoduje nie tylko fizyczny, ale głównie psychiczny ból i prowadzi do obłędu. – Nawiązanie do tortury pozwoliło nam pokazać dobitnie, jak problem dostępu do wody łączy się z podstawowymi prawami człowieka – mówi Jarosław Kubicki, dyrektor kreatywny FireFly. Spot radiowy i telewizyjny zrealizował dom produkcyjny The Chimney Pot i studio dźwiękowe Post Meridian. Głosu do obu spotów użyczył Wojciech Malajkat.

(MAZ, 21.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.