Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Lipiec 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Dni w Kaprun

W siódmej edycji Polskich Dni w Kaprun wśród 900 uczestników bawili się też dziennikarze.

Największą atrakcją Polskich Dni w Kaprun były narty i snowboard w środku lata. Codziennie od rana gwiazdy i goście imprezy jeździli na lodowiec, aby tam testować sprzęt narciarski Salomona, sponsora Polskich Dni i doskonalić umiejętności pod okiem instruktorów ze Szkoły Narciarskiej Strama Nosal z Zakopanego. Ostatniego dnia odbyły zawody narciarsko-snowboardowe o puchar Salomona i Polskich Dni w Kaprun. Puchar Salomona zdobył Waldemar Błaszczyk. Wśród pań niepokonana okazała się Monika Mrozowska. W biegu na orientację Tissot T-Touch Adventure 2009 triumfował Mezo z drużyną.
Na imprezie zorganizowano warsztaty kulinarne prowadzone, jak w zeszłym roku, przez Karola Okrasę. Przyrządzano takie potrawy jak: troć norweska na surowo z pastą z ciecierzycy, ginochi – włoskie kopytka z sosami: kurkowym z mlekiem kokosowym czy borowikowym z serem pleśniowym, a także zupy: tajską i gulaszową.
Wieczorami na zamku w Kaprun królowały gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Bawiono się przy dźwiękach przebojów takich gwiazd jak: IRA, Golden Life, Papa D, Patrycja Markowska oraz Poparzeni kawą 3.
Pomysłodawcą i organizatorem imprezy jest Testa Communications.

 

Teresa Dzianachowska (specjalistka ds. reklamy w "Polskim Instalatorze") i Jolanta Słowińska (dziennikarka "Rynku Instalacyjnego"); fot. Studio 69
Piotr Radecki (p.o. kierownik działu kultura w redakcji "Polski"; fot. Studio 69
Reprezentantki "Pani Domu" i portalu Interia z Moniką Mrozowską znaną z serialu "Rodzina zastępcza"; fot. Studio 69

(20.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.