Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budweiser podkreśla czeskie pochodzenie

Wczoraj ruszyła wizerunkowa kampania piwa marki Budweiser Budvar (Grupa CEDC) pod hasłem ”To je pivo, České pivo”.

Spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TVN 24, TV 4) i kanałach tematycznych (TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Orange Sport). Celem kampanii jest podkreślenie pochodzenia tego piwa. Działania reklamowe Budweisera wspierają akcje w sieciach handlowych. Reklamę przygotowała agencja Hossa Advertising. Za działania PR odpowiada ATW Communications, media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. Kampania potrwa sześć tygodni.

(MAZ, 14.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.