”Ładny Dom” i mBank zachęcają do budowy domu
12.09.2005, 09:38

14 września miesięcznik ”Ładny Dom” (Agora SA) i mBank (Grupa BRE Banku) rozpoczynają akcję ”Stać Cię na dom”, która ma zachęcić Polaków do budowy własnego domu.
W październikowym numerze miesięcznika znajdą się porady finansowe, płyta CD z kalkulatorami finansowym i kredytowym, które pomogą ustalić koszty budowy, projekty domów, wzory dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia budowy oraz przydatne adresy urzędów i instytucji. Czytelnicy, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji, otrzymają – wraz z informatorem – Osobistą Kartę Uczestnika, uprawniającą do uzyskania kredytu w mBanku (przygotowanego specjalnie dla uczestników akcji), a także rabatów przy zakupie produktów z oferty partnerów akcji. Są nimi firmy: Ruukki Polska (producent stali), Rockwool Polska i Kreisel (producenci materiałów budowlanych), pracownia projektowa Archipelag, Wienerberger (producent cegieł), Fakro (okna dachowe). Akcja będzie wspierana kampanią reklamową, która potrwa kilka miesięcy. Reklamy będzie można zobaczyć w TVN 24, usłyszeć w Radiu Zet, sieci radia Złote Przeboje i Tok FM. Działania obejmą także Internet i prasę (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Cztery Kąty”, ”Dom dla Ciebie”, ”Ogrody”, ”Kwietnik”, ”Logo”, ”Auto+” i ”Ogrzewanie” - wydanie specjalne ”Ładnego Domu”). Media kampanii zaplanował dom mediowy Starlink, a spoty przygotowywało studio Badi Badi.(MŁ, 12.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
