Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Marjański dyrektorem generalnym IAA w Polsce

Marcin Marjański został dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA).

Zastąpił na tym stanowisku Monikę Kotowską, która przeszła do MM Communications. Marjański wcześniej pracował m.in. jako dyrektor marketingu Grupy PZU, doradca zarządu ds. marketingu i produktu w PLL LOT. Pracował też w dziale marketingu Gerling Polska i był dyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.

(MŁ, 09.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.