Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wprost Light" stał się dwutygodnikiem, a "Wprost" jest tańszy

AWR "Wprost" zmniejszył częstotliwość ukazywania się tygodnika "Wprost Light" i obniżył cenę swojego sztandarowego tytułu – tygodnika "Wprost".

”Wprost Light” z tygodnika przekształcił się w dwutygodnik zaledwie po kilku wydaniach. Jego pierwszy numer trafił do sprzedaży 28 maja w promocyjnej cenie 1,95 zł. Tytuł nie ukazał się 11 czerwca ze względu na wypadające w tym dniu Boże Ciało. Teraz przedstawiciele wydawnictwa przyznają, że numer czwarty, który jest obecny na rynku od 25 czerwca, ukazał się już jako dwutygodnik. Kosztuje 2,95 zł. Wydawca w najnowszym wydaniu nie poinformował czytelników o zmianie częstotliwości ukazywania się tytułu. Katarzyna Kozłowska, zastępca redaktora naczelnego ”Wprost” i ”Wprost Light” oraz wydawca tych tytułów, zapytana o powody zmiany częstotliwości ukazywania się ”Wprost Light” nie chciała się wypowiadać. Nie odpowiedziała też na pytanie, dlaczego wydawca nie poinformował o tym fakcie czytelników. Na te pytania nie odpowiedział także Amadeusz Król, prezes AWR ”Wprost”. W ubiegłym tygodniu wydawca obniżył również cenę egzemplarzową swojego sztandarowego tytułu. Tygodnik ”Wprost” kosztuje teraz 4,90 zł, czyli o 60 groszy mniej niż dotychczas. Ostatnią podwyżkę, wprowadzoną w połowie stycznia br. (z 4,50 do 5,50 zł), wydawca tłumaczył m.in. wzrostem cen papieru i płac, a także większą objętością tygodnika. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Wprost” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 107 900 egz., a w samym kwietniu br. tytuł zanotował sprzedaż 97 405 egz. (Dane: ZKDP).

(AW, 06.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.