Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Lipiec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eska i TVP 2 ujawniły wykonawców Sopot Hit Festiwal

TVP 2 i Radio Eska 29 czerwca w warszawskim klubie Opera ogłosiły nazwiska muzycznych gwiazd Sopot Hit Festiwal 2009 oraz wylosowały kolejność ich występów.

Spotkanie prowadzili Monika Richardson, dziennikarka TVP 2 oraz Mariusz Woźniczka, dyrektor artystyczny Festiwalu.
Sopot Hit Festiwal 2009 odbędzie się w dniach 7-9 sierpnia. W Operze Leśnej w Sopocie zobaczymy 15 wykonawców polskich i 15 wykonawców zagranicznych, którzy wezmą udział w konkursie. Jako goście specjalni festiwalu wystąpią: zwycięzcy Sopot Hit Festiwal 2008 – Doda i Shaun Baker - a także Schiller, September, Edyta Górniak i Andrzej Piaseczny.
Podczas Sopot Hit Festiwal w dwóch konkurencjach: Polski Hit Lata 2009 i Zagraniczny Hit Lata 2009 zmierzy się w sumie 30 wykonawców. Wyboru piosenek dokonała Rada Programowa Festiwalu w składzie: Wojciech Pawlak – przewodniczący, Mariusz Woźniczka – wiceprzewodniczący oraz członkowie: Bogusław Potoniec, Karolina Przygoda, Olgierd Wojtkowiak i Edyta Zakrzewska.

Doda, zwyciężczyni w kategorii Polski Hit Lata 2008, otworzy swoim show tegoroczny Sopot Hit Festiwal
Od lewej: Rafał Taranowski, menager ds. sponsoringu TVP, Mirosław Kalisiewicz, współwłaściciel firmy Natur Produkt Zdrovit, Marcin Tomczyk, dyrektor ds. klientów kluczowych Time SA i Mario Szaban, muz
Od lewej: Paweł Paluch, dyrektor biura marketingu i promocji oraz prokurent zarządu TVP SA, Anika Strzelczak-Batkowska, kierownik zespołu PR w biurze marketingu i promocji TVP, Agnieszka Odachowska, P

(KRZ, 02.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.