Toyota promuje model Aven-sis z nowym silnikiem diesla

Wczoraj rozpoczęła się druga faza kampanii reklamowej Toyoty Avensis (Toyota Motor Poland) z nowym silnikiem 2,2 D-4Diesel. Autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi, która przygotowała adaptację spotu reklamowego oraz layouty prasowe.
Pierwszy etap kampanii realizowany był w czerwcu i miał charakter wprowadzający nowy rodzaj silnika na polski rynek. Grupę docelową kampanii stanowią m.in. osoby często podróżujące – zarówno zawodowo, jak i prywatnie, które przy wyborze samochodu kierują się aspektami jego ekonomicznej eksploatacji. Kreacje layoutów mają przełamywać stereotypowe opinie, że silniki diesla nie dysponują odpowiednią mocą. Podkreślają, że nowy silnik Toyoty Avensis 2,2 D-4D jest najmocniejszy (177 KM) i gwarantuje najlepsze przyspieszenie spośród aut w swoim segmencie (8,6 sek. do 100 km/godz.). Kampania prowadzona jest w prasie, telewizji i Internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenithmedia (ZenithOptimedia Group).(WK, 09.09.2005)
