Scooby Doo i Harry Potter
Postaci z filmów Warner Bros. zachęcają do kupowania najróżniejszych produktów
European Licensing Compan, wyłączny przedstawiciel Warner Bros. Consumer Products, Cartoon Network i Marvel, zorganizował we wtorek 16. czerwca br. w warszawskim hotelu Sheraton spotkanie z przedstawicieli jednego z największych światowych licencjodawców - Warner Bros. Consumer Products. Uczestniczyli w nim polscy obecni i potencjalnymi licencjobiorcami oraz przedstawiciele agencji reklamowych.
Warner Bros. jest jednym z największych producentów filmowych na świecie. Na spotkaniu zaprezentowano należące do niego marki: Looney Tunes (m.in. Królik Bugs, Tweety, Kaczor Daffy, Struś Pędziwiatr i Kojot), Scooby Doo, Tom & Jerry, Harry Potter, Superman, Batman.
Uczestnicy spotkania zapoznali się z przykładami niekonwencjonalnego wykorzystania postaci Warner Bros. w komunikacji marketingowej firm, których oferta skierowana jest do dzieci, młodzieży i dorosłych (m.in. banków, operatorów sieci komórkowych, firm motoryzacyjnych, stacji benzynowych czy dystrybutorów energii elektrycznej).
(17.06.2009)