Ogólnopolska kampania marki Atlas
Łazienka aktorki Beaty Tyszkiewicz, garaż kierowcy rajdowego Leszka Kuzaja i mieszkanie przeciętnych państwa Majewskich wykorzystano w najnowszej kampanii promocyjnej Grupy Atlas, producenta m.in. zapraw i silikonów murarskich. Działania rozpoczęły się w tym tygodniu.
Kampania skierowana jest głównie do przedstawicieli branży budowlanej i klientów indywidualnych. Jej celem jest wzrost świadomości marki i promocja klejów do gresów, fug i systemów ociepleń. Reklamy emitowane są w telewizjach (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem oraz w kanałach regionalnych) - kampania potrwa trzy miesiące. Najsilniejszy przekaz zaplanowano na ten miesiąc -w pojedynczych blokach reklamowych prezentowane będą po trzy reklamy. Uzupełnieniem działań jest reklama prasowa w tygodnikach opinii (”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”), a także w magazynach branżowych. Planowana jest emisja spotów radiowych. Kreację przygotowała krakowska agencja Opus B, zakupem mediów zajął się dom mediowy U2.(DOK, 04.06.2009)
