Od czerwca markę Commercial Union zastąpi Aviva Commercial Union
29.05.2009, 08:11
Od poniedziałku 1 czerwca spółki grupy Commercial Union Polska zmieniają nazwy na Aviva. Rusza także kampania rebrandingowa marki.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampania ma zbudować świadomość i wizerunek marki Aviva Commercial Union. W początkowej fazie działania reklamowe skoncentrują się na zakomunikowaniu zmiany marki, potem nastąpi etap wizerunkowy: - Głównym przekazem będzie to, że marka Aviva Commercial Union rozumie potrzeby klientów i na nie odpowiada: upraszcza formalności, sprawnie likwiduje szkody ubezpieczeniowe, pomaga spokojnie żyć na emeryturze dzięki środkom zgromadzonym u nas przez lata w drugim i trzecim filarze – wyjaśnia Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes ds. marketingu grupy Aviva w Polsce. Marka ma być postrzegana jako nowoczesna, dynamiczna, ale równocześnie przyjacielska i bliska. Ponadto zmienią się nazwy poszczególnych spółek grupy (m.in. Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA na: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA na: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA) oraz nazwy produktów – np. CU Direct będzie teraz ubezpieczeniem komunikacyjnym Direct Aviva Commercial Union. Od poniedziałku pod adresem aviva.pl ruszy strona internetowa grupy (internauci wpisujący dotychczasowy adres cu.pl będą automatycznie przenoszeni na nową stronę). Uruchomiona zostanie też strona avivainvestors.pl, gdzie będą dostępne informacje o usługach inwestycyjnych grupy. Ubezpieczenia komunikacyjne w systemie Direct będą oferowane na stronie avivadirect.pl.(MŁ, 29.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
