Mniejsza widownia programu "Szymon Majewski Show"
Emitowane wiosną w TVN-ie odcinki programu rozrywkowego "Szymon Majewski Show" miały mniejszą widownię, niż w poprzednich sezonach – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Nadawany od 2 marca do 25 maja br. w poniedziałki o 21.30 program przyciągał średnio 2,6 mln widzów – o 400 tys. mniej, niż wiosną ub.r. i o 200 tys. mniej, niż jesienią ub.r. TVN miał w czasie jego emisji średnio 19,2 proc. udziału w rynku, wyprzedzając tylko Jedynkę – 8,6 proc. (m.in. Teatr TV, pasmo filmowe). Liderem pasma była Dwójka z udziałem 23,2 proc. (m.in. ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, ”Tomasz Lis na żywo”), a udział Polsatu wynosił 22,1 proc. (m.in. pasmo filmowe). Lepszy wynik – 20,3 proc. – ”Szymon Majewski Show” miał w grupie komercyjnej, gdzie wyprzedził go tylko Polsat – 29,1 proc. Udział Jedynki wyniósł 15,2 proc., a Dwójki – 7,3 proc. Stacja planuje kontynuację programu jesienią.(RUT, 27.05.2009)