Dział: PRASA

Dodano: Maj 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wprost Light" zadebiutuje w czwartek

Pierwszy numer "Wprost Light" – nowego tygodnika AWR "Wprost" – trafi do sprzedaży w czwartek 28 maja.

W odróżnieniu od ukazującego się w poniedziałki tygodnika ”Wprost” będzie on miał lżejszy - rozrywkowo-poradniczo-informacyjny charakter. Na ok. 70 stronach znajdą się m.in.: obszerna część lifestylowa, prowadzona przez Roberta Leszczyńskiego (krytyka związanego z działem kultury ”Wprost”), sekcja informacyjno-kulturalna oraz przeniesiony z ”Wprost” dział Policja mody stylisty Tomasza Jacykowa. ”Wprost Light” ma kosztować 2,95 zł. Jego pierwszy numer ukaże w nakładzie 260 tys. egz. Tygodnik przygotował zespół ”Wprost” pod kierownictwem Stanisława Janeckiego, redaktora naczelnego tytułu. Makietę stworzył Karol Kinal, szef studia ”Wprost”. Debiut nowego tytułu wspiera kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej z udziałem Roberta Leszczyńskiego, Krzysztofa Skiby i Tomasza Jacykowa, a także w telewizji (Entertainment), radiu (Program I i III Polskiego Radia, Radio Zet, Radio PiN), Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, o2.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, Money.pl) i prasie (”Rzeczpospolita”, ”National Geographic”, ”Focus”, ”Kropka TV”). Kampanię pod hasłem ”»Wprost Light« – A jakie jest Twoje drugie oblicze?” przygotowała agencja reklamowa AirAgency we współpracy z wydawcą. Wprowadzenie na rynek nowego tytułu wiąże się ze zmianami w głównym tytule wydawnictwa, w którym zaakcentowana zostanie tematyka polityczno-gospodarcza i zdrowotna. Zmniejszy się też, do ok. 100 stron, objętość ”Wprost”, który obecnie ma ok. 106 stron (choć wydawca przy grudniowym relaunchu tygodnika zapowiadał rozszerzenie jego objętości do 168 stron). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w pierwszym kwartale br. wyniosło 111 399 egz. (dane ZKDP).

(AW, 25.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.