Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Team One reaktywowała dla Plusa The Czasoumilaczy

Spoty, w których zespół hiphopowy śpiewa wiersz Jana Brzechwy "Ryby, żaby i raki" promują usługę Czasoumilacz sieci Plus (Polkomtel SA).

Usługa umożliwia ustawienie wybranej piosenki zamiast standardowego sygnału oczekiwania na połączenie. Promowana nowa funkcjonalność to samodzielne skomponowanie utworu, który zastąpi sygnał. Reklamujące ją spoty przygotowała agencja Team One. Wykorzystała w nich koncept kreatywny, którym przed rokiem wprowadzała usługę: fikcyjny zespół The Czasoumilacze. W trzech filmach The Czasoumilacze to hiphopowcy, w czwartym zaś śpiewają przebój Glorii Gaynor, królowej disco lat 70., ”I will Survive”. Autorami pomysłu nowej odsłony kampanii są copywriter Marcin Mroczek i art director Andrzej Błachut oraz dyrektor kreatywny Artur Dynowski. Spoty wyreżyserowała Joanna Rechnio, a wyprodukowała firma Film Works. Emitowane są w stacjach: TVP, TVN, Polsat, Viva Polska, MTV Polska i 4fun.tv. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

(MŁ, 25.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.