Od czerwcowego numeru "Cztery Kąty" w nowym layoucie

Miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA) pojawi się jutro w nowej makiecie.
Zmiany przygotowali Andrzej Przygodzki, dyrektor graficzny grupy czasopism Agory, i Ewa Hlibowicka, p.o. kierownik artystyczny ”Czterech Kątów”. W magazynie pojawiła się m.in. nowa czcionka, jest więcej zdjęć i czytelniejsza nawigacja. Odświeżenie miesięcznika nie wpłynęło na jego cenę (5,99 zł). Do wydania dołączono książeczkę z pomysłami na dekoracje, które można wykonać samodzielnie. Sprzedaż czerwcowego numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style). Spoty przygotowało studio BadiBadi, media zaplanował dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Czterech Kątów” w ub.r. wyniosło 115 928 egz. (dane ZKDP).(AW, 14.05.2009)
