Hoop promuje nowe logo Hoop Coli na 174 uczelniach
13.05.2009, 08:17
W ślad za kampanią telewizyjną i internetową rusza kampania reklamy zewnętrznej zmienionej Hoop Coli firmy Hoop Polska.
Producent realizuje ją na 174 uczelniach, w blisko 20 miastach Polski. Celem skierowanej do studentów kampanii outdooru jest zbudowanie świadomości podwójnego ”OO” jako nowego symbolu marki Hoop Cola oraz dalsze budowanie nowego wizerunku marki jako marki młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej. W kampanii wykorzystano cztery layouty – wariacje na temat podwójnego ”OO” oraz cztery hasła: ”Otwartość. I świat staje się kolorowy”; ”Powitaj otwartość”, ”Otwartość zbliża”, ”Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat”. Działania outdooru są częścią kampanii reklamowej ”Hoop Cola. Odkręć się na innych”, która jest prowadzona od kwietnia w TVN-ie i Polsacie oraz w Internecie. Od 17 maja w ramach tych działań zaplanowano emisję kolejnego spotu telewizyjnego pt. ”Autobus”. Autorką kreacji jest agencja Hand Made. Powierzchnię reklamową na uczelniach Hoop zakupił we własnym zakresie we współpracy z firmą POS Media Poland. Pozostałe media zaplanował Mindshare.(MŁ, 13.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
