Eska TV na platformie N jeszcze w tym miesiącu
08.05.2009, 08:26

Eska TV, dostępna od sierpnia ub.r. jedynie w Internecie, 28 maja br. rozpocznie emisję telewizyjną.
W ramówce znajdzie się osiem list przebojów, a także programy: ”Wazzzup” (wiadomości ze świata show-biznesu), ”Backstage” (relacje z planów teledysków), ”Clipy na czasie” (teledyski), ”Eska Games” i magazyn filmowy współtworzony z siecią Multikino. Kanał od początku dostępny będzie na platformie satelitarnej N w pakiecie Style Moda Muzyka. Na wyłączność ma być oferowany jej klientom do jesieni br. Później znajdzie się również w sieciach kablowych. Przy projekcie Eska TV współpracuje kilkadziesiąt osób. Dyrektorem zarządzającym stacji jest Maciej Domagała, a programem kieruje Igor Nurczyński, wcześniej szef programowy Radia Eska Wrocław. Dyrektorem marketingu jest Maciej Czajka. Od czerwca br. Eska TV ma emitować reklamy. Za ich sprzedaż będzie odpowiadać Time SA, dom sprzedaży rozgłośni należących do ZPR SA. Pojawieniu się Eski TV na platformie N towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która obejmie Radio Eska, działania BTL w sieci sprzedaży operatora oraz Internet. Niebawem z Internetu do telewizji przeniosą się również Pino TV i RMF Maxxx TV. Michał Sadowski, dyrektor generalny Pino TV, informuje, że jeszcze w czasie wakacji kanał testowany ma być w sieci kablowej Multimedia Polska, a we wrześniu trafi do innych operatorów. Natomiast spółka Multimedia, właściciel sieci RMF Maxxx, złożyła ostatnio do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o przyznanie satelitarnej koncesji telewizyjnej dla kanału RMF Maxxx TV.(KOZ, 08.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
