Wojak sponsoruje boks zawodowy

Marka piwa Wojak (Kompania Piwowarska) została sponsorem cyklu gal boksu zawodowego.
Umowa między Kompanią Piwowarską a Bulit KnockOut Promotion, grupą boksu zawodowego, została podpisana na pięć lat. Gale boksu zawodowego zyskały nazwę Wojak Boxing Night, a marka Wojak stała się oficjalnym piwem tych imprez. Kompania Piwowarska ma też prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników z grupy Bulit KnockOut Promotion. W Polsacie emitowany jest billboard sponsorski z bokserem Arturem Szpilką mówiący o tym, że Wojak zaprasza na galę boksu w nadchodzący weekend. – Wojak jest najnowszą marką w naszym portfolio. Boks idealnie do niej pasuje, bo nie chcemy, by była utożsamiana tylko z żołnierzem, ale przede wszystkim z męską rywalizacją i zwycięstwem – mówi Tomasz Brycki, marketing manager Kompanii Piwowarskiej. Fakt sponsorowania boksu przez Wojaka firma będzie wykorzystywała w konkursach promocyjnych i podczas eventów. Kompania Piwowarska uruchamia też program ”Boksuj o szanse”, którego celem będzie poszukiwanie młodych, zdolnych bokserów. Wojak stał się własnością Kompanii Piwowarskiej rok temu, gdy firma kupiła browar w Kielcach. Marka skierowana do młodych mężczyzn interesujących się sportem jest piwem jednym z najtańszych w portfolio Kompanii.(MAZ, 07.05.2009)
