Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CasusBTL prowadzi kampanię edukacyjną poś-więconą walce z cukrzycą

Agencja marketingowa casusBTL uruchomiła nowy serwis internetowy w ramach kampanii edukacyjnej dotyczącej diabetologii.

"HbA1c – kontrola cukrzycy na dobrym poziomie“ - pod tym hasłem przebiega kampania public relations autorstwa casusBTL. Głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie narzędzia komunikacji dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), specjalistów w dziedzinie diabetologii i dla wszystkich zainteresowanych tym zagadnieniem. Oprócz nowo powstałej strony www.hba1c.pl agencja od lipca br. wydaje magazyn “Diabetologia na co dzień” (nakład 20 tys. egz.). Ten dwumiesięcznik informacyjny skierowany jest głównie do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i diabetologów.

(AP, 05.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.