Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wspólna kampania teaserowa Kredyt Banku i Warty

Billboardy z męską ręką rysującą jakiś symbol to początek wspólnej kampanii teaserowej Kredyt Banku SA i Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta SA.

Kampania jest wstępem do zaprezentowania nowych logotypów, nawiązujących kolorystyką i grafiką do tych stosowanych przez głównego akcjonariusza obu firm, belgijskiej grupy KBC (Belgowie posiadają 85,53 proc. akcji Kredyt Banku i 75,13 proc. akcji Warty). Strategia KBC zakłada ujednolicenie symboliki spółek zależnych w Europie. Do tej pory swoje wizualizacje zmieniły czeskie, słowackie i węgierskie spółki. Polskie firmy zachowają dotychczasowe nazwy. Na wrzesień zaplanowany jest początek dużej kampanii promującej zmiany wizerunku Kredyt Banku i Warty. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa NoS/BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

(WK, 05.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.