”POZnań*. Miasto Know-how” - to hasło promocyjne Poznania
28.04.2009, 08:17
Trwa kampanii wizerunkowa Poznania, w której prezentowane są nowe logo i hasło: ”POZnań*. Miasto Know-how”.
”POZ” odwołuje się do skrótu miasta używanego m.in. na biletach lotniczych. Angielski zwrot i gwiazdka mają wskazywać na wiedzę i umiejętności, mieszkańców Poznania. Gwiazdka ma w przyszłości funkcjonować nie tylko w całym haśle, ale też samodzielnie. Urzędnicy chcą, by kojarzyła się ze wszystkimi wartościowymi inicjatywami Poznania. Ma się pojawić m.in. na plakatach zapowiadających festiwal Malta. W tej chwili nowe hasła i logotypy wykorzystywane są m.in. w kampanii prasowej, telewizyjnej (TVN, TVN 24 i TVN CNBC Biznes), w której promowane są poznańskie marki: m.in. Allegro, Lech Poznań, W. Kruk oraz Piotr i Paweł. Autorem nowych elementów systemu identyfikacji wizualnej jest agencja reklamowa Just.(DOK, 28.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
