Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Walk The Line zdobyła budżet DHL GF

Agencja Walk The Line wygrała przetarg na obsługę full service firmy DHL Global Forwarding, oferującej usługi frachtu morskiego i lotniczego.

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii B2B, drukowanych i interaktywnych. Walk The Line stworzy i wprowadzi w życie program lojalnościowy dla obecnych i nowych klientów DHL GF.

(MAZ, 09.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.