Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tyskie ogłasza ”Międzynarodowy Rok Piwa”

W prasie, telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania piwa marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pt. ”Międzynarodowy Rok Piwa”.

Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Tyskiego jako piwa uznanego w kraju i za granicą oraz wspieranie tradycji i kultury piwowarskiej. Pierwszym elementem działań jest spot pt. ”Kaskada” przedstawiający spadające kapsle różnych, międzynarodowych marek piwa. Drugi etap to emitowane w Internecie na zasadzie wirusa i w kinach spoty pt. ”Rozmowy”. Kreację reklam ATL przygotowała agencja DDB, za BTL odpowiada Tequila/Polska, działania w Internecie prowadzi Tribal DDB, a media zaplanował i kupił Starcom.

(MAZ, 03.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.