Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niestandardowa kampania Hondy City

"Wyróżnij się" - pod tym hasłem prowadzona jest niestandardowa kampania Hondy City (Honda Poland).

Akcja ma charakter ogólnopolski i wykorzystuje reklamy w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W reklamie prasowej zastosowano layouty niestandardowe – m.in. wchodzące w treści redakcyjne oraz wszywki do magazynów kolorowych, w outdoorze – elementy wystające poza obręb nośnika. Kampania będzie prowadzona do końca kwietnia. Autorem kreacji jest agencja Communication Unlimited.

(DOK, 03.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.